Tokumaru Delivery kojuveoteenus on ajutiselt peatatud. Küll saad siit kaudu tellides oma toidule ise restorani järele tulla!

VEEBIPOE MÜÜGITINGIMUSED 

Tokumaru kojuvedu (edaspidi Veebipood) omanik on Falcon Japan OÜ (registrikood 11697323, aadress Kopli 25–21, 10412 Tallinn, tel: 5850 0825, e-mail: info@tokumaru.ee)
Veebipoel on õigus igal ajahetkel Müügitingimusi muuta. Muudetud tingimused avaldatakse Veebipoe kodulehel https://tokumarudelivery.ee/solaris/ ning need jõustuvad koheselt peale avaldamist. Veebipoodi kasutades ja selle kaudu tellimusi esitades on klient nõustunud Veebipoe müügi- ja privaatsustingimustega.

Müügilepingu kehtivus, toote- ja hinnainfo

  • Müügitingimused kehtivad Veebipoest toodete ostmisel.
  • Teave toote kohta on esitatud Veebipoes vahetult toote juures.
  • Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde.

Tellimuse vormistamine

  • Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad. Ekraanile kuvatava tasu tellimuse eest saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil. Pangalinke pakub Maksekeskus AS.
  • Arveldamise valuuta on Euro (€).
  • Müügileping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Kohaletoimetamise tingimused:

  • Kaupu toimetatakse kohale Tallinna piires. Väljaspool nimetatud piirkonda tellimuste kohaletoimetamist ei pakuta.
  • Kohaletoimetamine toimub iga päev.

Kohaletoimetamine toimub järgmise ajagraafiku alusel:

  • Tellimuse esitamine: tellimus toimetatakse kliendi soovitud kellaajal samal päeval või järgmisel päeval.
  • Viimase tellimuse võtame vastu kl 19, kuller töötab kuni kl 20.
  • Esimese kilomeetri eest kehtib tarne baastasu (1,90), iga järgneva 500 meetri kohta lisandub kulleri hinnale 50 senti. Kojuveo maksimumtasu on 7,90.

Taganemis- ja pretensioonide esitamise õigus:

  • Tulenevalt toodete iseloomust ei ole võimalik tellitud tooteid tagastada.
  • Klient on kohustatud tellimuse vastuvõtmisel koheselt tooted üle vaatama.
  • Tellimuse puuduste ilmnemisel või kauba kvaliteediprobleemide korral tuleb koheselt võtta ühendust klienditoega taasesitatavas vormis (e-mail info@tokumaru.ee), kirjeldades võimalikult täpselt esinenud probleemi ning lisades vajadusel näitlikustavad pildid.
  • Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 14 päeva jooksul.
  • Veebipood vastutab kliendile müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis olid olemas juba kauba üleandmise hetkel.
  • Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist kliendile.
  • Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Veebipoe vastutus on piiratud toote maksumusega.

Otseturustus ja isikuandmete töötlemine

  • Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid (nimi, telefoninumber, aadress, e-maili aadress, pangarekvisiidid) tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  • Veebipoe isikuandmete vastutav töötleja on Falcon Japan OÜ. Veebipoe maksete haldamiseks edastatakse vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.
  • E-maili aadressi ja telefoninumbrit võidakse kasutada otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-maili jaluses vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Vaidluste lahendamine

  • Kõik kliendikaebused lahendatakse koostöös kliendiga personaalselt.
  • Kui klient ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on kliendil võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.

Siit saad osta Tokumaru kinkekaardi!